Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Heinz zvýšil zisk díky vyšším cenám
Největší výrobce kečupů na světě, H.J. Heinz Co. (HNZ), překonal výsledky za 2Q odhady analytiků a zvýšil projekci zisků pro celý rok poté co zvýšil náklady na reklamu a zároveň zvýšil ceny. Slabý dolar pak pomohl zvýšit tržby v Evropě, Indii a Číně. Čistý zisk vzrostl o 19% na $227mil. / 71c na akcii, když analytici očekávali zisk kolem 67c/a. Tržby vzrostly meziročně o 13% na $2,52mld. Analytici očekávali hodnotu o $120mil. nižší. Společnost zároveň zvýšila projekci zisku pro celý rok, který končí v dubnu, až na $2,62/a z předchozích $2,60. Akcie HNZ rostou na $47,51/a (+0,68%).
Nejnovější:
- Zámoří uzavřelo se zisky
- Wall Street opět září
- Index DAX v pátek posílil
- Boeing je údajně blízko dohodě s ministerstvem spravedlnosti v případu pádu dvou letadel
- Komerční banka: JPMorgan snižuje cílovou cenu z 970 Kč na 950 Kč se stávajícím doporučením
- Americké indexy otevírají páteční seanci v zeleném, výsledky reportoval Applied Materials
- Pražská burza v pátek rostla
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan dosáhl v květnu dle předběžných dat 50,8 b.
- Applied Materials reportovaly výsledky za 2Q, výhled na 3Q trhy nenadchl
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,17 %), zlato (-1,36 %) a pšenice (-1,22 %)