Zisk Yahoo překonal očekávání díky růstu reklamy
Zisk Yahoo překonal očekávání díky růstu reklamy
Yahoo! Inc. (YHOO), provozovatel nejnavštěvovanější internetové stránky v US, včera po uzavření trhů reportoval hospodářské výsledky za 3Q. Zisk a tržby překonaly očekávání analytiků a naznačily, že akvizice a nový reklamní software nejspíše oživily růst. Čistý zisk klesl o 4,6% na $151,3mil. / 11c z loňských $158,5 / 11c. Tržby vzrostly na $1,28mld. Analytici očekávali zisk 8c/a a tržby kolem $1,24mld. Tržby ve 4Q se budou podle společnosti pohybovat mezi $1,31mld až $1,48mld. oproti očekávání analytiků $1,38mld. Jerry Yang, spoluzakladatel společnosti, který nahradil v červnu Terry Semela na pozici CEO, si klade za cíl snížit náskok Google v internetovém vyhledávání a zvýšit tržby z reklamy na úkor komunitních serverů MySpace a Facebook. Výsledkem pak bylo zvýšení počtu dostupných stránek pro zadavatele reklamy a spolupráce s Forbes.com nebo WebMD. Tržby z reklamy v uplynulém čtvrtletí vzrostly o 13% na $1,54mld. Zahrnují však i příjmy, které společnost přenesla na jiné společnosti. Navzdory lepším výsledkům však provozní marže dosáhla pouhých 8,6% oproti 5-letému průměru 18,1%. Akcie YHOO v poobchodní fázi vyletěly až na $29,50/a, když v regulérní fázi zavíraly na $26,69/a (-4,2%). Od začátku roku posílily o 4,5%.
Nejnovější:
- Wall Street končí s červenou nulou
- Index S&P 500 zatím +0,15%
- Vývoj komodit: drahé kovy rostou, ropa oslabuje
- Kladný open na amerických trzích
- Futures na americké indexy s minimálními změnami
- Zámořské akcie během zkrácené předvánoční seance posílily
- Americké trhy otevřely smíšeně
- Pokračující žádosti o podporu v nezaměstnanosti
- Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti byly mírně nižší
- Index žádostí o hypotéky v USA poklesl




