Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Adidas zůstává sponzorem německého fotbalu
Druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě, Adidas AG (ADS), se dohodl s německým fotbalovým svazem na sponzorování národního týmu až do roku 2018. Adidas tak naváže na 50-letou sponzorování německého národního mančaftu, když v březnu se obrátil na arbitrážní soud poté co Nike Inc. (NIKE) přišla s nabídkou na sponzorování. Akcie ADS rostou na 42,60EUR/a (+0,50%).
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké indexy uzavírají kladně
- Americké indexy posilují
- Zvyšujeme cílovou cenu na akcie Kofola ze 410 Kč na 484 Kč, potvrzujeme doporučení "držet"
- Carnival Corp. reportovala za 4Q, očištěný zisk na akcii meziročně vzrostl a předčil očekávání
- Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
- Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
- Pražská burza plošně rostla
- Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
- USA: Prodeje existujících domů v listopadu meziměsíčně vzrostly o 0,5 % při očekávání růstu o 1,2 %




