Pro Prabos nově pracuje marketingová agentura Czech Promotion
Značka bot Prabos se poprvé objeví v televizích v rámci reklamní kampaně, kterou společnosti vedle komunikační strategie a obsahu na sociální sítě zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
Český výrobce obuvi Prabos koncem března odstartoval tříměsíční televizní kampaň, která má za cíl dostat do širšího povědomí veřejnosti, že se Prabos kromě obuvi pro profesionály zaměřuje také na volnočasovou obuv.
Realizaci reklamních spotů kromě komunikační strategie a tvorby obsahu na sociálních sítích Prabosu zajišťuje marketingová agentura Czech Promotion.
„Pro zvýšení znalosti značky jsme zvolili cestu propojení televizní a online kampaně, ve které budeme komunikovat jasné sdělení: Obouváme profesionály, obouváme dobrodruhy. Prabos plus – bota na vše. Našim cílem je obeznámit veřejnost s tím, že Prabos je vhodná bota i na pěší turistiku,“ říká Michal Novák, marketingový ředitel agentury Czech Promotion.
Slabší hospodářské výsledky za rok 2022 společnost připisovala tomu, že se ji dostatečně nedařilo přenášet nárůsty cen materiálů a energií na tendrového zákazníka v již existujících kontraktech. Dále došlo v loňském roce k propadu prodeje v e-shopu a v prodejnách o 30-50 %.
Akcie Prabos (BAAPRAPM) se obchodují na pražské burze, kde poslední obchod proběhl na 175 Kč. Na burze RM-SYSTÉM stagnují na 185 Kč.
Zdroj: Mediář
Marek Chudoba
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
- Prabos plus uzavřel nové kontrakty za více než 190 mil. Kč
- Pražská burza zahajuje nový týden růstem o téměř 1 %, tahounem jsou bankovní tituly
- Prabos plus zveřejnil výsledky za první polovinu roku, čistý obrat meziročně vzrostl o 6,3 %
- Prabos plus v rámci START Day zveřejnil výsledky za 1Q a roční výhled
- Představenstvo Prabos svolává valnou hromadu a navrhuje vyplatit dividendu 3,1 Kč na akcii
Nejnovější:
- Americké indexy připisují zisky
- Frankfurtská burza uzavírá páteční obchodování v zeleném
- Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
- USA: Index nákupních manažerů PMI, Index spotřebitelské důvěry University of Michigan
- Wall Street otevírá v zeleném
- Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
- Americké futures kontrakty indikují otevření trhů v plusu
- USA: Index spotřebitelských cen vzrostl v září meziročně o 3,0 % při očekávání 3,1 %
- Změna letního času na zimní
- Procter & Gamble reportoval za 1Q organický růst tržeb nad odhadem analytiků




