2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG
V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově
Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.
V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.
KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“
Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.
Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.

Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Trh v USA zakončil smíšeně
 - Americké indexy jsou rozkolísané
 - Frankfurtská burza dnes zakončila v zeleném
 - Denní report - pondělí 03.11.2025
 - Makroekonomický výhled pro tento týden: Zasedání ČNB, index spotřebitelských cen v ČR
 - Burza v úvodu listopadu rostla
 - USA: ISM ve výrobě v říjnu dosáhl 48,7 b. při očekávání 49,5 b.
 - USA: Index PMI ve výrobě v říjnu podle konečných dat na 52,5 b. při očekávání 52,2 b.
 - Americké indexy v úvodu obchodování smíšeně, AWS podepsalo smlouvu s OpenAI
 - Philip Morris ČR: J&T Banka zvyšuje cílovou cenu na 19 030 Kč a ponechává doporučení na „Hold“
 
                    
                



