2. místo v hodnocení zákazníků dle KPMG
V hodnocení KPMG nejlepší zákaznické zkušenosti bereme skvělé 2. místo mezi bankami a 4. celkově
Společnost KPMG dlouhodobě monitoruje zákaznickou zkušenost v Česku a nás těší, že se pravidelně umisťujeme na medailových pozicích v rámci finančního sektoru, ale také na předních pozicích v celkovém hodnocení. Ocenění od klientů samotných je pro nás oceněním největším, vážíme si ho a zároveň ho bereme jako závazek i do budoucna.
V hodnocení za rok 2022 jsme se v rámci finančího sektoru umístili na 2. místě a v celkovém hodnocení na 4. místě.
KMPG zkušenosti zákazníků s Fio bankou shrnuje takto: „Ryze českou značku Fio klienti vidí jako banku pro ‚normální lidi‘ – přehlednou, bez poplatků, s ochotnými zaměstnanci na pobočkách, ale zároveň s možností ovládat své finance i investice přes online portál. Zákaznická hodnocení vyzdvihují jednoduchost a přehlednost služeb – a především internetové bankovnictví s intuitivním ovládáním.“
Ve stejném hodnocení na Slovensku dosáhla na 3. místo v rámci finančního sektoru naše slovenská Fio banka. V celkovém pořadí skončila 38. a dostala se tak poprvé dostala do padesátky nejlepších.
Děkujeme a gratulujeme i všem dalším oceněným.
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Denní report - středa 18.06.2025
- Zámořské akcie nakonec smíšeně
- FED ponechal sazby beze změny
- Trhy v USA posilují, pozornost se upíná k Blízkému východu a Fedu
- Dividenda Kofoly ČeskoSlovensko v roce 2025 a příštím roce (+komentář analytika)
- Frankfurtská burza dnes oslabila
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 13. červnu vzrostly o 95 mld. kubických stop při očekávání 97 mld.