Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express vzrostly o 9,4%
Marketingové náklady American Express Co. (AXP), třetího největšího vydavatele kreditních karet v USA, ve druhém čtvrtletí vzrostly o 9,4%. Firma očekává, že náklady na marketing budou tento rok v růstu pokračovat. Akcie společnosti včera na NYSE uzavřely na 64,66 USD.
Související odkazy
- Americké akcie v úvodu obchodování rostou, reportovaly UnitedHealth, American Express a další
- American Express v 1Q reportovala zisk na akcii nad očekávání a potvrdila svůj roční výhled
- Americké akcie téměř beze změny, výsledky zveřejnily společnosti American Express a Verizon
- American Express oznámil výsledky za 4Q, celkové náklady převýšily očekávání analytiků
- American Express ve 3Q reportuje očištěný zisk na akcii nad očekávání a zvyšuje celoroční výhled
Nejnovější:
- Eurozóna: Sezónně očištěná obchodní bilance za březen skončila v přebytku 27,9 mld. EUR
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,68 %), stříbro (-0,98 %) a zemní plyn (-0,68 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,92
- Pražská burza otevírá seanci v zeleném
- Frankfurt otevírá v zeleném
- Gevorkyan reportoval za 1Q, výhled byl upraven po přechodu na výkaznictví dle IFRS standardů
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region se obchoduje smíšeně
- Evropské futures se obchodují v zeleném
- Očekávané události: Obchodní bilance (eurozóna), index importních cen (USA)