ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
AT&T (T), největší americká telefonní společnost, zvýšila počet přístupových bodů pro bezdrátové připojení k internetu známých jako „Hot spot“ o 13 000. Jejich počet tak dosáhnul 48 000. Společnost se rozšířením počtu přístupových míst snaží přilákat firemní zákazníky, kteří mají náročnější technologie a zastavit tak loňský propad v tomto segmentu. Firma v roce 2006 ztratila 321 000 klientů z řad firem. Rozšíření počtu přístupových bodů bylo realizováno zejména díky smlouvám s dalšími provozovateli bezdrátových sítí, kteří AT&T pronajali část své volné kapacity. Akcie společnosti oslabují o 1,53% na 35,45 USD.
Související odkazy
- Americké akcie rostou, reportovaly Tesla, Philip Morris International, AT&T, Thermo Fisher a další
- AT&T v 1Q přidalo více nových zákazníků s tarifními mobilními telefony, než se očekávalo
- Turbulence na Wall Street, americké hvězdy AI zhasly
- AT&T oznámilo očištěný zisk na akcii za 4Q, který překonal průměrný odhad analytiků
- Nevýrazný vývoj na Wall Street
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-2,2 %), zlato (+1,3 %), kukuřice (-1,29 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,94
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v červnu dle konečných dat na 49,5 b.
- Německo: Index nákupních manažerů (PMI) ve výrobě v červnu dle konečných dat na 49 b.
- Německo: Míra nezaměstnanosti dosáhla v červnu 6,3 % s očekáváním 6,4 %
- ČR: PMI ve výrobě za červen dosáhl 50,2 b. při očekávání 48,5 b.
- Pražská burza v úvodu mírně oslabuje
- Frankfurtská burza v úvodu s kosmetickým poklesem
- VIG: Peter Thirring se stal novým předsedou dozorčí rady
- Asijské akcie obchodují smíšeně, byla zveřejněna jihokorejská obchodní bilance