ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
ATT zvyšuje počet „Hot spotů“
AT&T (T), největší americká telefonní společnost, zvýšila počet přístupových bodů pro bezdrátové připojení k internetu známých jako „Hot spot“ o 13 000. Jejich počet tak dosáhnul 48 000. Společnost se rozšířením počtu přístupových míst snaží přilákat firemní zákazníky, kteří mají náročnější technologie a zastavit tak loňský propad v tomto segmentu. Firma v roce 2006 ztratila 321 000 klientů z řad firem. Rozšíření počtu přístupových bodů bylo realizováno zejména díky smlouvám s dalšími provozovateli bezdrátových sítí, kteří AT&T pronajali část své volné kapacity. Akcie společnosti oslabují o 1,53% na 35,45 USD.
Související odkazy
- AT&T reportoval výsledky za 3Q, pozitivně je vnímán přírůstek mobilních bezdrátových tarifů
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- AT&T koupí licence na rádiové spektrum od telekomunikační společnosti EchoStar za 23 mld. USD
- AT&T reportovalo solidní výsledky za 2Q, celoroční výhled očištěného zisku na akcii trh zklamal
- Americké akcie rostou, reportovaly Tesla, Philip Morris International, AT&T, Thermo Fisher a další
Nejnovější:




