Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Wall Street se přibližuje historickým maximům
- Uber začíná nabízet v Atlantě jízdy autonomními vozidly Waymo
- Pohled analytiků na první den konference Google I/O 2025
- Alphabet reportoval silné výsledky za 1Q, poptávka po cloudu stále převyšuje dostupnou kapacitu
- Wall Street výrazněji ztrácí, Nasdaq -1,8 %
Nejnovější:
- Potravinářská společnost Conagra Brands ve 4Q mírně zaostala za očekáváním, výhled zisku zklamal trh
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 5. červenci na 227 tis.
- Delta Air Lines zveřejnila zisk za 2Q mírně nad očekávání a obnovila celoroční výhled
- Vývoj cen komodit: Měď (+2,54 %), stříbro (+1,23 %), pšenice (+1,14 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,02
- Vývoj cen komodit: Měď +2,33 % na 5,6145 USD za libru
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
- Frankfurtská burza zahájila obchodování růstově, BofA snížila doporučení pro akcie Commerzbank
- Pražská burza na úvod čtvrteční seance posiluje o více než 0,5 %