Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Wall Street se přibližuje historickým maximům
- Uber začíná nabízet v Atlantě jízdy autonomními vozidly Waymo
- Pohled analytiků na první den konference Google I/O 2025
- Alphabet reportoval silné výsledky za 1Q, poptávka po cloudu stále převyšuje dostupnou kapacitu
- Wall Street výrazněji ztrácí, Nasdaq -1,8 %
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Měď +2,33 % na 5,6145 USD za libru
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
- Frankfurtská burza zahájila obchodování růstově, BofA snížila doporučení pro akcie Commerzbank
- Pražská burza na úvod čtvrteční seance posiluje o více než 0,5 %
- ČR: Index exportních cen v květnu meziročně vzrostl o 0,3 %, importní ceny byly o 0,1 % nižší
- ČR: CPI v červnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2,9 %
- Akciový výhled
- Erste: Keefe Bruyette & Woods zvyšuje cílovou cenu akcií z 86 EUR na 87 EUR
- Asijské akcie mírně rostou, v čele s jihokorejskými
- Evropské futures kontrakty se obchodují v kladných hodnotách