Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Yahoo slíbilo brzké uvedení nového reklamního softwaru
Výkonný ředitel Yahoo (YHOO), Terry Semel, slíbil, že jeho společnost uvede na trh nový reklamní software, který má pomoci firmě v tomto segmentu trhu účinněji konkurovat Googlu (GOOG). Software má být uveden do provozu nejpozději 5. února. Semel tak uklidnil investory, které znervóznila hrozba zaostávání společnosti za jejím hlavním konkurentem. Akcie Yahoo před oficiálním otevřením trhů rostou o 3,86% na 28,00 USD.
Související odkazy
- Pohled analytiků na první den konference Google I/O 2025
- Alphabet reportoval silné výsledky za 1Q, poptávka po cloudu stále převyšuje dostupnou kapacitu
- Wall Street výrazněji ztrácí, Nasdaq -1,8 %
- Společnosti zabývající se umělou inteligencí zavádějí efektivnější modely, které běží na méně čipech
- Zámořské indexy oslabují za dynamického obchodování
Nejnovější:
- Asijsko-pacifický region oslabuje, Xiaomi představilo nové SUV a zařízení s vlastními mobilními čipy
- Akciový výhled
- ČEZ: Morgan Stanley zvyšuje cílovou cenu na 870 Kč při stálém doporučení „Underwt/In-Line“
- WAG: Jefferies snížila cílovou cenu akcií ze 107 GBp na 103 GBp a ponechala doporučení "buy"
- Evropské futures kontrakty nepatrně oslabují
- Německo: HDP v 1Q dle konečných dat meziročně stagnoval
- Očekávané události: HDP (Německo), prodeje nových domů (USA)
- S&P 500 uzavírá na červené nule
- Americké trhy oscilují kolem otevíracích hodnot
- Colt CZ: konferenční hovor s managementem