Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti byly mírně nižší
- Index žádostí o hypotéky v USA poklesl
- Futures na americké akcie nepatrně oslabují
- S&P 500 připsal 0,43%
- Wall Street v zeleném, spotřeba domácností táhne růst HDP ve třetím kvartále
- Frankfurtská burza uzavírá poslední seanci tohoto týdne v zeleném
- Pražská burza před sváteční pauzou připisovala
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board dosáhla v prosinci 89,1 b.
- USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v prosinci na -7 b.
- Wall Street se v úvodu úterního obchodování vyvíjí smíšeně




