Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Berkshire Hathaway v 1Q navýšila hotovost na rekordních 347,7 mld. USD
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,78 %), zlato (+2,42 %), ropa (-1,22 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,9
- Makroekonomický výhled na tento týden: Rozhodnutí o sazbách (ČR, USA), CPI (ČR), PPI (eurozóna)
- Legendární investor Warren Buffett na konci roku odejde do důchodu
- Firemní výsledky na tento týden: Gen Digital, CTP, Palantir, AMD, Walt Disney,..
- Eurozóna: Index investorské důvěry Sentix v květnu na -8,1 b. při očekávání -11,5 b.
- Vývoj cen komodit: Ropa -2,37 % na 56,91 USD za barel
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,97
- Frankfurtská burza v úvodu mírně posiluje