Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Index DAX dnes posílil o 1,1 %
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 1. srpnu vzrostly o 7 mld. kubických stop při očekávání 9 mld.
- USA: Velkoobchodní zásoby v červnu dle konečných dat vzrostly o 0,1 %
- Pražská burza opět na novém historickém rekordu
- Americké akcie posilují, výsledky oznámily Eli Lilly, WBD, Groupon, Occidental Petroleum a další
- WBD reportovalo výsledky za 2Q a ponechalo výhled segmentu streamingu
- Eli Lilly ve 2Q reportovala nad očekáváním, výsledky zastiňují data z testů tablety orforglipron
- USA: Jednotkové náklady na práci dosáhly ve 2Q dle předběžných dat růstu o 1,6 % při očekávání 1,5 %
- ČEZ: výhled EBITDA výrazně zvýšen, predikce čistého zisku již méně. Odhad dividendy potvrzujeme.
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti dosáhly k 2. srpnu 226 tis. při očekávání 222 tis.