Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o +3,33% na 288,6EUR.
Související odkazy
Nejnovější:
- Smíšený závěr v USA
- Americké indexy nadále klesají
- DAX neudržel v pátek zisky a zakončuje seanci poklesem
- Colt oznámil výsledky emise dluhopisů, celkem upsal 6 mld. Kč
- USA: Index spotřebitelské důvěy University of Michigan v listopadu dle předběžných dat na 50,3 b.
- Smíšený vývoj na pražské burze, index PX +0,35 %
- Wall Street otevírá v červeném, výsledková sezóna pokračuje
- Gen Digital: Evercore ISI zvyšuje cílovou cenu z 35 USD na 37 USD se stávajícím doporučením
- Americké futures kontrakty ztrácí
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,47 %), stříbro (+0,96 %) a ropa (+0,93 %)




