CNN od pondělka vysílá zprávy na platformě Snapchatu
Televize vysílá na sociální síti Snapchat denně alespoň pět zpráv z celého světa. Partnerství tak cíli na generaci mladých lidí, kteří jsou zvyklí většinu obsahu vstřebávat prostřednictvím sociálních sítí.
V pondělí zahájila televize CNN každodenní zpravodajství nazvané The Update, které poběží na platformě sociální sítě Snapchat. Každý den tak CNN informuje o alespoň pěti událostech z celého světa. Společnosti se touto formou snaží cílit na generaci tzv. millennials.
S podobným projektem již přišel kanál NBC, který na Snapchatu vysílá od července tohoto roku pořad Stay Tuned. Od svého uvedení získal pořad přes 29 milionů unikátních diváků. Nadpoloviční většina je posléze mladší 25 let a 40 % diváků sleduje pořad minimálně třikrát týdně.
Akcie Snapu se od svého IPO pohybují výrazně pod emisní cenou. Včera uzavřely slabší o 3 % na 13,58 dolarech za kus. Akcie majitele televize CNN, společnosti Time Warner, včera uzavřely silnější o 0,9 % na 102,11 dolarech.
Zdroj: CNBC
František Mašek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Wall Street přerušuje dlouhou sérii růstů a klesá
- Americké trhy mírně v záporu
- Frankfurtská burza na začátku týdne vzrostla o více něž procento
- Pražská burza mírně ztratila, Komerční banka bez nároku na dividendu klesá o -6,32%
- Akcie Berkshire Hathaway oslabují po Buffettově oznámení odchodu do důchodu
- USA: Index PMI ve službách v dubnu dle konečných dat na 50,8 b. při očekávání 51,2 b.
- Tyson Foods reportoval smíšená čísla za 2Q, segmentu hovězího masa se vede hůře, než trh očekával
- Americké futures kontrakty oslabují, Nasdaq 100 futures -0,95 %
- ON Semiconductor zveřejnila lepší než očekávané výsledky za 1Q
- Berkshire Hathaway v 1Q navýšila hotovost na rekordních 347,7 mld. USD