Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Smíšený závěr v zámoří
- Wall Street v červeném, na chvostu opět technologie
- Frankfurtská burza uzavřela v červeném
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 15. srpnu poklesly o 6014 tis. barelů
- Pražská burza ztrácela
- Wall Street otevírá v záporu, výsledky reportoval Target, Lowe´s a Estée Lauder
- Estée Lauder zveřejnila výhled pod očekávání, ziskovost negativně ovlivní cla
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- Target potvrdil celoroční výhled tržeb a jmenoval nového generálního ředitele
- Vývoj cen komodit: Ropa +1,26 % na 62,55 USD za barel