Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- ČEZ: Soud zamítl žalobu EDF proti tendru na dostavbu Dukovan
- Vývoj cen komodit: Ropa (+0,76 %), kukuřice (-0,76 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,77
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 20. červnu vzrostl o 1,1 %
- Vývoj cen komodit: Ropa +1,4 % na 65,27 USD za barel
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,34
- FedEx zveřejnil výsledky za 4Q, výhled očištěného zisku na akcii na 1Q zaostal za odhady
- Frankfurtská burza na začátku obchodovaní kosmeticky posiluje
- Pražská burza v úvodu obchodování mírně roste, dnes se koná valná hromada Kofoly
- Akciový výhled