Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Japonská SoftBank prodala svůj podíl ve společnosti NVIDIA za 5,83 mld. USD
- Occidental Petroleum reportoval kvartální výsledky a zveřejnil výhled na další kvartál
- Vývoj cen komodit: Stříbro +1,24 % na 50,935 USD za unci
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,97
- CoreWeave reportoval za 3Q, společnost kvůli zpoždění snížila celoroční výhled
- USA: Optimismus malých firem dle NFIB dosáhl v říjnu 98,2 b. při očekávání 98,3 b.
- Eurozóna: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v listopadu 25 b.
- Německo: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v listopadu 38,5 b. při očekávání 41 b.
- Akcionáři Pilulky budou hlasovat o změnách v představenstvu a dozorčí radě




