Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- S&P 500 a Nasdaq končí na nových maximech
- Podpis obchodní dohody s Čínou tlačí indexy na rekordy
- Frankfurtská burza uzavřela páteční seanci růstem, DAX se navrátil zpět nad 24 tis. bodů
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan dosáhl v červnu dle konečných dat 60,7 b.
- Americké akcie v úvodní hodině posilují, Intel chce dle Bloombergu zavřít autočipovou divizi
- Pražská burza uzavřela týden se zisky
- USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v květnu dle očekávání meziročně vzrostl o 2,3 %
- USA: Osobní příjem v květnu poklesl o 0,8 % při očekávání růstu o 0,3 %
- Americké futures kontrakty před otevřením trhu posilují, Dow Jones futures +0,3 %
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,15 %), kukuřice (+0,95 %), ropa (+0,75 %)