Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Související odkazy
Nejnovější:
- Eurozóna: HDP ve 2Q podle druhých předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % podle očekávání
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-0,99 %), stříbro (-0,7 %), kukuřice (-0,5 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,94
- Frankfurtská burza v úvodu posiluje, výsledky reportovaly společnosti RWE a Thyssenkrupp
- Pražská burza v úvodu na červené nule
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region se obchoduje smíšeně
- ČEZ je údajně blíže k ovládnutí plynovodů skupiny E.ON
- Evropské futures kontrakty mírně oslabují
- Gen Digital: Zacks zvyšuje cílovou cenu na 34 USD při stálém doporučení "neutral"