Fio banka v novém sportovním spotu ukazuje, že její účet zdarma je pro všechny
Pro účet bez poplatků si může doběhnout každý, říká ve svém novém sportovním spotu česká Fio banka a ukazuje, že stejné výhody nabízí férově občanům, podnikatelům i firmám.
Nový spot je pokračováním reklamní kampaně Nad e-maily diváků, kterou Fio banka představila začátkem letošního roku. Rádce Jakub Kohák střídá na atletickém stadionu několik sportovních disciplín a vyzdvihuje přitom výhody účtu bez poplatků, pro který si může do Fio banky doběhnout prakticky kdokoliv – občané, živnostníci i firmy. A to bez nutnosti splnit jakékoliv podmínky, jako je například minimální měsíční objem peněz na účtu nebo pravidelný počet plateb kartou. Ve spotu nechybí ani Jakubova věrná asistentka koza Vlasta, která se s ním utká o vítězství závodě.
Spot na běžný účet poběží od 15. 8. do konce září na TV Prima a TV Óčko a doplní ho spoty na hypotéku a kontokorent ze zimní části kampaně. Autorem je Pavel Sobek a agentura Made by Vaculík, producentem je agentura Savage. Kampaň je podpořená bannery, PPC reklamou a sportovním speciálem na Facebooku.
Podívejte se na nový spot na našem kanále YouTube.
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Fio banka loni odvedla na dani z příjmu 1,1 miliardy korun
- Fio bance je 15 let, má 1,55 milionu klientů a vydává hospodářské výsledky
- Fio realitní fond kupuje ikonickou budovu Stará Celnice v centru Prahy
- Fio fond domácího trhu dosáhl významného milníku. Od založení zdvojnásobil svou hodnotu.
- Fio banka zve na jarní investiční semináře zdarma