Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- S&P opět zelený
- Wall Street otáčí a roste
- ČEZ: vybraná témata z konferenčního hovoru s managementem
- Frankfurtská burza ukončuje dnešní obchodní seanci s růstem
- Walmart reportuje za 1Q v souladu s očekáváním, společnost neposkytla výhled provozního zisku na 2Q
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 9. květnu vzrostly o 110 mld. kubických stop při očekávání 111 mld.
- USA: Index realitního trhu NAHB v květnu na 34 b. při očekávání 40 b.
- USA: Podnikové zásoby v březnu vzrostly o 0,1 % při očekávání 0,2% růstu
- USA: Průmyslová produkce meziměsíčně v dubnu stagnovala při očekávaném růstu o 0,1 %
- USA: V květnu index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl -4 b. při očekávání -11,2 b.