Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
- Frankfurtská burza úvodu mírně posiluje, Anta Sports Products údajně zvažuje převzetí Pumy
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
- Frankfurtská burza zahajuje obchodní den mírným poklesem
- Puma najala bývalého CEO z Adidasu, situaci okomentovali zahraniční analytici
Nejnovější:
- Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
- USA: Prodeje existujících domů v listopadu meziměsíčně vzrostly o 0,5 % při očekávání růstu o 1,2 %
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v prosinci podle předběžných dat na -14,6 b.
- Wall street otevírá poslední obchodní den v týdnu pozitivně
- ČEZ: Finální studie proveditelnosti potvrdila realizovatelnost projektu těžby a zpracování lithia
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Vývoj cen komodit: Měď +1,23 % na 5,446 USD za libru
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,31
- Nike reportoval výsledky za 2Q, tržby v Číně poklesly o 17 %




