Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- Smíšený závěr v zámoří
- Wall Street v červeném, na chvostu opět technologie
- Frankfurtská burza uzavřela v červeném
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 15. srpnu poklesly o 6014 tis. barelů
- Pražská burza ztrácela
- Wall Street otevírá v záporu, výsledky reportoval Target, Lowe´s a Estée Lauder
- Estée Lauder zveřejnila výhled pod očekávání, ziskovost negativně ovlivní cla
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- Target potvrdil celoroční výhled tržeb a jmenoval nového generálního ředitele
- Vývoj cen komodit: Ropa +1,26 % na 62,55 USD za barel