Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Související odkazy
Nejnovější:
- ČEZ: Zvyšujeme cílovou cenu z 834 Kč na 1044 Kč, doporučení snižujeme z "držet" na "redukovat"
- Frankfurtská burza uzavřela týden poklesem
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures oslabují, dnes však zůstanou americké burzy zavřené kvůli Dni nezávislosti
- Sellier & Bellot patřící pod Colt CZ Group podepsal pětileté partnerství na dodávky střelného prachu
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,54 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů
- Německo: Index PPI v květnu meziročně vzrostl o 0,3 % v souladu s očekáváním
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,65 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,1769