Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu loni vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč. Tuzemský reklamní trh (bez Internetu) vzrostl o 8 % na téměř 65 mld. Kč. Počet reklamnách spotů v TV vzrostl o 40 % na čtyři miliony.
Zdroj: ČTK
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Kroger reportoval za 1Q, společnost mírně zvýšila výhled celoročních porovnatelných tržeb
- USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl v červnu -4,0 b.
- Americké futures kontrakty mírně posilují
- Accenture reportovala za 3Q, objednávky a hrubá marže pokračují v poklesu
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn +3,56 % na 4,131 USD za mbtu
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,82
- Kofola projevila zájem o převzetí skupiny BHMW (+komentář analytika)
- Amazon společně s SK Group plánuje investovat 7 bilionů wonů do výstavby datového centra pro AI
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,46 %), stříbro (-2,34 %), měď (-1,35 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,56