Televize Nova ze skupiny CME zvýší v roce 2016 cenu reklamy o 6 %
Obchodní ředitel CET 21, Jan Vlček, v rozhovoru pro portál komentoval obchodní politiku skupiny Nova pro rok 2016. Zvýšení základního ceníku o 6 % se dotkne především nejvytíženějších měsíců a časů, v méně poptávaném období naopak cena klesne.
Vlček v rozhovoru uvedl, že na základě údajů z prvního pololetí Nova vidí pozitivní vývoj poptávky po televizní reklamě. Na kapacitní vytížení v některých měsících, tzv. high season, televize reaguje zvýšením ceny reklamy. V měsících s nižší poptávkou, tzv. low season, naopak klesne. Jinak bude obchodní politika kopírovat strategii nastolenou v letošním roce.
Mezi novinky roku 2016 bude patřit nový formát injektáře v reklamních spotech, díky kterému budou klienti mít možnost operativně aktualizovat obsah spotů bez nutnosti jejich nové produkce.
Akcie společnosti Central European Media Enterprises (BAACETV) rostou o 1,4 % na 51,4 Kč.
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské akcie oslabily
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
- Index DAX zakončil úterní seanci poklesem
- Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
- Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
- Smíšený vývoj na pražské burze
- Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
- Wall Street se v úvodu seance obchoduje v červeném
- Novo Nordisk zvýšil svou nabídku na koupi společnosti Metsera
- Poskytovatel e-commerce řešení Shopify reportoval výnosy za 3Q nad odhady




