Televize Nova ze skupiny CME zvýší v roce 2016 cenu reklamy o 6 %
Obchodní ředitel CET 21, Jan Vlček, v rozhovoru pro portál komentoval obchodní politiku skupiny Nova pro rok 2016. Zvýšení základního ceníku o 6 % se dotkne především nejvytíženějších měsíců a časů, v méně poptávaném období naopak cena klesne.
Vlček v rozhovoru uvedl, že na základě údajů z prvního pololetí Nova vidí pozitivní vývoj poptávky po televizní reklamě. Na kapacitní vytížení v některých měsících, tzv. high season, televize reaguje zvýšením ceny reklamy. V měsících s nižší poptávkou, tzv. low season, naopak klesne. Jinak bude obchodní politika kopírovat strategii nastolenou v letošním roce.
Mezi novinky roku 2016 bude patřit nový formát injektáře v reklamních spotech, díky kterému budou klienti mít možnost operativně aktualizovat obsah spotů bez nutnosti jejich nové produkce.
Akcie společnosti Central European Media Enterprises (BAACETV) rostou o 1,4 % na 51,4 Kč.
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké indexy uzavírají kladně
- Americké indexy posilují
- Zvyšujeme cílovou cenu na akcie Kofola ze 410 Kč na 484 Kč, potvrzujeme doporučení "držet"
- Carnival Corp. reportovala za 4Q, očištěný zisk na akcii meziročně vzrostl a předčil očekávání
- Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
- Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
- Pražská burza plošně rostla
- Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
- USA: Prodeje existujících domů v listopadu meziměsíčně vzrostly o 0,5 % při očekávání růstu o 1,2 %




