Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Pražská burza uzavřela na kladné nule
- Erste: Keefe Bruyette & Woods zvyšuje cílovou cenu z 87 EUR na 93 EUR
- Wall Street otevírá obchodování smíšeně, výsledky reportovalo Palo Alto, Medtronic, či HomeDepot
- USA: Započatá výstavba v červenci dosáhla 1428 tis. při očekávání 1297 tis.
- Medtronic reportoval výsledky nad očekávání a zvýšil výhled očištěného zisku na akcii
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Vývoj cen komodit: Ropa (-1,21 %), zemní plyn (-1,18 %), kukuřice (-0,92 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,94
- Home Depot zveřejnil porovnatelné tržby za 2Q pod očekáváním
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,47