Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn +3,56 % na 4,131 USD za mbtu
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,82
- Kofola projevila zájem o převzetí skupiny BHMW (+komentář analytika)
- Amazon společně s SK Group plánuje investovat 7 bilionů wonů do výstavby datového centra pro AI
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,46 %), stříbro (-2,34 %), měď (-1,35 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,56
- Index DAX po otevření trhu v zelených číslech
- Akcie M2C byly přijaty k obchodování na RM-SYSTÉMu
- Pražská burza v úvodu kosmeticky posiluje, M2C se poprvé obchoduje na BCPP a RM-SYSTÉMu
- Akciový výhled