Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region uzavírá středu převážně v záporu
- Colt oznamuje změny v představenstvu
- Evropské futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Očekávané události: CPI (eurozóna) a zápis ze zasedání FOMC (USA)
- Wall Street uzavřel v červeném
- Zámořské indexy se pokouší vymanit ze ztrát
- Frankfurtská burza uzavírá úterní obchodování poklesem
- USA: Průmyslové objednávky v srpnu vzrostly dle očekávání o 1,4 %
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 3Q 2025




