Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké indexy obchodují smíšeně
- Frankfurtská burza v úvodu týdne oslabila
- Makroekonomický výhled na tento týden: Vývoj HDP (ČR, USA), index CPI (Německo)
- Pražská burza v úvodu týdne mírně klesla
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v srpnu na -1,8 b. při očekávání -0,9 b.
- USA: Prodeje nových domů v červenci na 652 tis. při očekávání 630 tis.
- Wall Street v úvodu obchodování mírně klesá
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- USA: Počet nově vydaných stavebních povolení dosáhl v červenci podle konečných dat 1362 tis.
- USA: Index aktivity Chicago Fed v červenci na -0,19 b. při očekávání -0,11 b.