Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Pražská burza v úvodu nového týdne rostla, zítra představí výsledky ČEZ
- Americké akcie rostou díky sílícím nadějím na ukončení vládního „shutdownu“ v USA
- Americké futures kontrakty posilují, Nasdaq 100 futures +1,46 %
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Index CPI (ČR, Německo), vývoj HDP v eurozóně
- Potravinářská společnost Tyson Foods zveřejnila očištěný zisk na akcii za 4Q nad očekáváním
- Vývoj cen komodit: Stříbro +3,89 % na 50,015 USD za unci
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,98
- Pfizer koupí farmaceutickou společnost Metsera za přibližně až 10 mld. USD
- Firemní výsledky pro tento týden: ČEZ, Cisco Systems, Walt Disney, Siemens, Allianz,..
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+4,06 %), stříbro (+3,3 %), zlato (+1,92 %)




