Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Pfizer zpřesnil celoroční výhled tržeb a poskytl výhled pro rok 2026
- Eurozóna: Obchodní bilance v říjnu v přebytku 14,0 mld. EUR při očekávání 18,5 mld. EUR
- Eurozóna: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v prosinci 33,7 b.
- Německo: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v prosinci 45,8 b. při očekávání 38,4 b.
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,34
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-2,77 %), ropa (-1,24 %) a měď (-1,06 %)
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v prosinci dle předběžných dat na 49,2 b.
- Německo: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v prosinci dle předběžných dat na 47,7 b.
- Německá burza v úvodu úterního obchodování ztrácí
- PayPal požádal o bankovní licenci v USA




