Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké trhy vstupují do nového týdne bez výrazných změn
- Americké trhy mírně rostou
- Index DAX dnes ztrácí o 1 %, ranní zisky automobilek byly zkorigovány do záporu
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v červenci na 0,9 b. při očekávání -9 b.
- Index PX v úvodu týdne opět posunul historické maximum výše
- Americké akcie posilují a daří se firmám v polovodičovém sektoru
- Americké futures kontrakty indikují otevření v zelených číslech
- Komerční banka: Moody’s potvrdila dlouhodobý depozitní rating na úrovni A1 a stabilní výhled
- Vývoj cen komodit: Ropa +1,27 % na 65,99 USD za barel
- Vývoj měnových párů: Euro oslabuje vůči dolaru o 0,77 % na EUR/USD 1,165