Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Wall Street uzavřel se smíšenou bilancí
- Smíšený vývoj v zámoří
- Frankfurtská burza na konci týdne kosmeticky oslabila
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v září podle předběžných dat na 55,4 b.
- Pražská burza v pátek na záporné nule
- Wall Street se v úvodu obchoduje smíšeně
- Microsoft se vyhne pokutě od Evropské komise, oddělí platformu Teams od balíčků Office
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- OpenAI je blíže k přeměně na ziskovou společnost
- Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,71 %), ropa (+1,54 %)