Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Zámořské akcie nakonec s mírnými zisky
- Kofola ČeskoSlovensko: výsledky hospodaření za 1Q 2025
- Dění na amerických trzích: Růst tažený nadějemi z obchodních jednání
- Frankfurtská burza dnes potřetí v řadě oslabila
- Čtvrtletní rebalance indexu PX a PX-START k 23. červnu 2025
- Nové 5leté dluhopisy CSG 5,75/30 se dnes poprvé obchodovaly na pražské burze
- Pražská burza podruhé tento týden mírně poklesla
- Americké indexy v úvodu posilují, akcie J. M. Smucker zaznamenávají výrazný pokles po výsledcích
- Americké futures kontrakty se obchodují v zeleném
- Dividenda ČEZ v roce 2025 a dalších letech (+komentář analytika)