Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- ČEZ: Zvyšujeme cílovou cenu z 834 Kč na 1044 Kč, doporučení snižujeme z "držet" na "redukovat"
- Frankfurtská burza uzavřela týden poklesem
- Pražská burza v závěru týdne klesala
- Americké futures oslabují, dnes však zůstanou americké burzy zavřené kvůli Dni nezávislosti
- Sellier & Bellot patřící pod Colt CZ Group podepsal pětileté partnerství na dodávky střelného prachu
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,54 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů
- Německo: Index PPI v květnu meziročně vzrostl o 0,3 % v souladu s očekáváním
- Vývoj cen komodit: Měď (-1,65 %), pšenice (-1,29 %), kukuřice (+0,87 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,1769