Výdaje na televizní reklamu se meziročně za srpen zvýšily o 9,23 %
Podle agentury Admosphere výdaje na televizní reklamu za měsíc srpen vzrostly o 9,23 % na 1,6 mld, což činí nárůst o téměř 140 mil. Kč (více zde). Vedle rostoucích segmentů rádia (+9,15 %) a Internetu (+6,73 %) se jedná o nejvíce rostoucí segment podle objemu výdajů. Zatímco tisk a outdoorová reklama zaznamenala mírný pokles (-0,54 %; -1,49 %).
Růst výdajů na televizní reklamu by se měl příznivě projevit do hospodaření mediálního titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Vojtěch Cinert, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci s nulovou změnou.
- Americký FED snižuje podle očekávání úrokové sazby o čtvrt procentního bodu do pásma 3,75 – 4,00%.
- Frankfurtská burza uzavírá seanci v červeném. Adidas zveřejnil konečné hodnoty za 3Q
- Visa zveřejnila výsledky za 4Q a představila výhled pro FY 2026
- Index Dow Jones se drží v kladných úrovních.
- Projekce hospodaření Erste Group za 3Q 2025
- Pražská burza ve středu připisovala
- Kraft Heinz reportoval výsledky a snížil roční výhled
- Komerční banka: S&P Global potvrdila rating na úrovni 'A/A-1' se stabilním výhledem
- Společnost CVS Health zveřejnila výsledky za 3Q, tržby se zvýšily na rekordních 102,9 mld. USD




