Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké akcie zatím smíšeně
- Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci v záporu
- Gen Digital: Sadif Investment Analytics snižuje cílovou cenu na 26,83 USD a doporučení na „buy“
- Pražská burza klesala s negativním sentimentem na okolních trzích
- USA: Podnikové zásoby v červenci vzrostly dle očekávání o 0,2 %
- USA: Index realitního trhu dle NAHB v září na 32 b. při očekávání 33 b.
- Wall Street otevírá bez výrazného pohybu
- Colt CZ Group: odhady hospodaření za 2Q 2025
- Thysenkrupp obdržel nezávaznou nabídku na koupi své evropské ocelářské divize
- USA: Průmyslová produkce v srpnu meziměsíčně vzrostla o 0,1 %