Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci růstem o 0,78%.
- DAX uzavírá růstem, dařilo se automobilkám na pozadí obchodní dohody Japonska s USA
- Hasbro reportovalo solidní výsledky za 2Q, čistý zisk byl negativně ovlivněn jednorázovou položkou
- Index Dow Jones se pohybuje v zelených úrovních.
- Pražská burza posílila
- Americké indexy se obchodují smíšeně, výsledková sezóna pokračuje v plném proudu
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle předběžných dat na -14,7 b. při očekávání -15,0 b.
- USA: Prodeje existujících domů v červnu meziměsíčně poklesly o 2,7 % při očekávání poklesu o 0,7 %
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 18. červenci poklesly o 3169 tis. barelů
- Moody´s reportovalo výsledky za 2Q a zvýšilo výhled očištěného zisku na akcii