Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- ČR: Index výrobních cen v listopadu meziročně klesl o 1,3 % při očekávání poklesu o 1,7 %
- Akciový výhled
- Asijsko-pacifický region oslabuje
- CTP: Bernstein mírně snižuje cílovou cenu z 24 EUR na 23,8 EUR se stálým doporučením „outperform“
- Evropské futures kontrakty se obchodují v červených číslech
- Očekávané události: Index výrobních cen (ČR), report z trhu práce (USA)
- Wall Street uzavřel v červených číslech
- Zámořské indexy oslabují
- Frankfurtská burza otevřela týden mírným růstem
- Pražská burza rostla




