Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 27. červnu vzrostly o 55 mld. kubických stop
- USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v květnu dle konečných dat vzrostly o 16,4 %
- USA: Index PMI ve službách dosáhl v červnu dle konečných dat 52,9 b. při očekávání 53,1 b.
- Americké indexy po reportu z trhu práce posilují, dnes se obchoduje pouze do 19:00
- Pražskou burzu táhla nahoru Komerční banka (+2,75%)
- Americké futures kontrakty se obchodují v zeleném
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 28. červnu dosáhly 233 tis.
- USA: Trh práce - v červnu vzrostlo 147 tis. pracovních míst, očekáváno bylo 106 tis.
- USA: Obchodní bilance v květnu dosáhla schodku 71,5 mld. USD při očekávání -71,0 mld. USD
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,69 %), stříbro (+1,14 %) a měď (-0,3 %)