Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- Wall Street končí mírně v záporu
- Americké indexy ztrácejí
- Frankfurtská burza zakončila úterní obchodování v červených číslech
- CSG oznámilo spuštění nové plnicí linky na dělostřeleckou munici na Slovensku
- Pražská burza rostla
- USA: Podnikové zásoby v září vzrostly o 0,2 %
- Zámoří v úvodu obchodování mírně klesá
- USA: PMI ve výrobě dosáhl v prosinci dle předběžných dat 51,8 b. při očekávání 52 b.
- Kraft Heinz mění generálního ředitele, od 1. ledna nastoupí bývalý CEO společnosti Kellanova
- PayPal požádal o bankovní licenci v USA (+pohled analytiků)




