Výdaje na televizní reklamu vzrostly o 16 %
Dle agentury Admosphere vzrostly celkové investice do českých médií za první pololetí letošního roku o 7 % na 31,7 mld. Kč.
Největšího nárůstu dosáhla televizní reklama (+15,7 %), která si upevnila první místo mezi mediálními kanály. Výdaje za internetovou a tiskovou reklamu meziročně poklesly (více zde). Růst výdajů za televizní reklamu a současná situace na mediálním trhu (nabídka 21st Century Fox na koupi Time Warner za 80 mld. dolarů) jsou pozitivními zprávami, které by v budoucnu měly poskytnout podporu i domácímu mediálnímu titulu CETV.
Zdroj: mediaguru.cz
Martin Bernat, Fio banka, a.s.
Nejnovější:
- USA uzavírají v zisku
- Americké indexy na rekordech
- Frankfurtská burza mírně vzrostla
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 5. září vzrostly o 71 mld. kubických stop při očekávání 68 mld.
- Pražská burza ve čtvrtek rostla, ČEZ opět pod 1300 Kč
- Wall Street otevírá po inflačních datech v kladném teritoriu
- Karo zveřejnilo pozvánku na valnou hromadu, na které se bude hlasovat o zpětném odkupu akcií
- Americké futures kontrakty indikují kladné otevření
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 6. září na 263 tis.
- USA: CPI v srpnu meziročně vzrostl dle očekávání o 2,9 %