Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Zpravodajství > Zprávy z burzy > Coca-cola nemění svoji strategii ani při upadajících prodejích

Coca-cola nemění svoji strategii ani při upadajících prodejích

10.4.2014 09:57

Po 13 let v kuse se snižuje počet Američanů pijících Coca-Colu. Prodeje dietní verze padají strmě dolů. Růst prodejů slazených nápojů se snižuje v globálním měřítku, kvůli obavám z konzumace cukru a následné obezity. Tento trend se týká celého odvětví, přičemž Coca-Coly jakožto firmy se to týká bezprostředně, jelikož 75% všech jejích příjmů tvoří právě bublinkové slazené nápoje.

Konzultant Tom Pirko uvádí, že tento produkt nemá budoucnost a že firma může postupně čelit existenčním problémům. Analytici firmě doporučují místo útrat za reklamu, snažit se udělat něco se svými produkty, včetně možnosti diverzifikace prostřednictvím akvizicí.

Prodeje Minute Maid (pomerančová šťáva), Dasani (voda) či sportovních nápojů Powerade loni vzrostly co do objemu o 5%.

V minulém roce akcie Coca-coly poklesly o 2,7%, zatímco index S&P 500 přibral 21%.

Akcie Coca-Cola (KO) jsou k mání za 38,99 USD za kus.

Zdroj: Wallstreet Journal


Adam Vondruška
Fio banka, a.s.
Prohlášení


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR24,0853825,54962
USD21,0957522,37825
GBP28,5972330,33577
CHF25,7235827,28742
PLN5,627925,97008

Kompletní informace zde