Delta mění pravidla svým věrným zákazníkům, její akcie si vedou skvěle
Delta Airlines Inc. oznámila, že upravuje svůj věrnostní program s platností od 1. ledna 2015 tak, že cestujícím se budou "míle" započítávat na základě ceny letenky a nikoliv dle uletěné vzdálenosti. Delta, což je 3. největší dopravce v USA je tak největší aerolinka, která se rozhodla tuto změnu provést. Následují tak Southwest Airlines či JetBlue Airways.
Věrnostní program Delty využívá na 91 milionů lidí a změny mají tak odměnit ty, kteří utratí co nejvíce peněz za své letenky. Vysvětlení je podáno tak, že v době (80.léta), kdy se modely pro tyto programy vytvářely, byly ceny letenek daleko více spjaté právě s délkou trasy. Dnes závisí cena letenky na daleko více proměných, a tak je prý potřeba tomuto věrnostní program přizpůsobit.
Delta Air Lines inc. (DAL) v pátek uzavřela svou cenu akcií na americké NYSE na 33,24 USD za kus.
Delta zažívá již od začátku roku 2013 výrazný býčí trend a od té doby se již cena za jednu akcii více než ztrojnásobila. Je tedy otázka, zda si společnost udrží svou investorskou přízeň i na dále, bez jakékoliv větší korekce.
Zdroj: Wallstreet Journal
Adam Vondruška
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Smíšený závěr v zámoří
- Wall Street v červeném, na chvostu opět technologie
- Frankfurtská burza uzavřela v červeném
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 15. srpnu poklesly o 6014 tis. barelů
- Pražská burza ztrácela
- Wall Street otevírá v záporu, výsledky reportoval Target, Lowe´s a Estée Lauder
- Estée Lauder zveřejnila výhled pod očekávání, ziskovost negativně ovlivní cla
- Americké futures kontrakty mírně oslabují
- Target potvrdil celoroční výhled tržeb a jmenoval nového generálního ředitele
- Vývoj cen komodit: Ropa +1,26 % na 62,55 USD za barel