Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi
Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi
Podle průzkumu společnosti Strata je Facebook nejpreferovanějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi. 90 % reklamních manažerů by pravděpodobně spustilo svoji reklamní kampaň právě na této sociální síti. Druhý se v průzkumu umístil Youtube s 55 %, třetí skončil Twitter s 53 %, který následuje LinkedIn s 35 % a Google+ s 25 %.
Akcie (FB) rostou o 3,24 % na 48,28 dolarů.
Zdroj: Bloomberg
David Krejča
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA : Všechny sektory, až na technologie, v zeleném.
- V USA zatím smíšené obchodování. Technologie v červeném.
- ČEZ: konferenční hovor s managementem
- Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem
- Pražská burza navyšovala maxima, banky v popředí
- Americké indexy se v úvodu seance obchodují smíšeně
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
- Japonská SoftBank prodala svůj podíl ve společnosti NVIDIA za 5,83 mld. USD
- Occidental Petroleum reportoval kvartální výsledky a zveřejnil výhled na další kvartál
- Vývoj cen komodit: Stříbro +1,24 % na 50,935 USD za unci




