Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Zpravodajství > Zprávy z burzy > Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi

Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi

10.10.2013 16:10, FB*

Podle průzkumu společnosti Strata je Facebook nejpreferovanějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi. 90 % reklamních manažerů by pravděpodobně spustilo svoji reklamní kampaň právě na této sociální síti. Druhý se v průzkumu umístil Youtube s 55 %, třetí skončil Twitter s 53 %, který následuje LinkedIn s 35 % a Google+ s 25 %.

Akcie (FB) rostou o 3,24 % na 48,28 dolarů.

Zdroj: Bloomberg


David Krejča
Fio banka, a.s.
Prohlášení


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR23,5341324,96487
USD20,2844221,51758
GBP26,7052428,32876
CHF25,3785726,92143
PLN5,564995,90331

Kompletní informace zde