Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi
Facebook je nejoblíbenějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi
Podle průzkumu společnosti Strata je Facebook nejpreferovanějším reklamním médiem mezi sociálními sítěmi. 90 % reklamních manažerů by pravděpodobně spustilo svoji reklamní kampaň právě na této sociální síti. Druhý se v průzkumu umístil Youtube s 55 %, třetí skončil Twitter s 53 %, který následuje LinkedIn s 35 % a Google+ s 25 %.
Akcie (FB) rostou o 3,24 % na 48,28 dolarů.
Zdroj: Bloomberg
David Krejča
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 15. srpnu vzrostly o 13 mld. kubických stop při očekávání 18 mld.
- Pražská burza nepatrně ztratila
- USA: Prodeje existujících domů v červenci meziměsíčně rostly o 2 % na 4,01 mil. při očekávání -0,3 %
- USA: Index předstihových ukazatelů v červenci klesl o 0,1 % v souladu s očekáváním
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v srpnu podle předběžných dat na -15,5 b. při očekávání -14,7 b.
- USA: Index PMI ve výrobě v srpnu podle předběžných dat na 53,3 b. při očekávání 49,7 b.
- Americké indexy v úvodu obchodování mírně oslabují
- USA: V srpnu index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl -0,3 b. při očekávání 6,5 b.
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 16. srpnu na 235 tis. při očekávání 225 tis.
- Americké futures kontrakty oslabují