Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > O nás > Média > Tiskové zprávy > Nová kampaň s Jiřím Mádlem a Markem Danielem

Nová kampaň s Jiřím Mádlem a Markem Danielem

14.8.2012 15:17

Česká Fio banka zahajuje novou kampaň, kterou chce podpořit svůj bezpoplatkový účet pro fyzické osoby i podnikatele a investování na burze on-line.

Základem kampaně je série tří televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené do jednoho celku. Ve spotech se představí Jiří Mádl a Marek Daniel jako bratři, kteří jednoho večera zavítají do imaginárního baru El Fio. Prostřednictvím různých situací pak postupně představí jednotlivé služby Fio banky.


„Očekáváme, že kampaň osloví klienty, kteří jsou připraveni na změnu, a dále posílí povědomí o české značce Fio banka. Produkty, které nabízíme, nám získaly již přes 190 tisíc klientů, jejichž přírůstky tímto chceme ještě posílit," komentuje spuštění kampaně Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.


Kampaň poběží v televizi, v tisku a na internetu od poloviny srpna do poloviny listopadu. Autorem scénářů TV spotů je Petr Kolečko, režie se ujal Petr Němeček. Producentem kampaně je Médea Creativity a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.


Fio banka, a.s.
Prohlášení


e-Broker

Přihlásit se | Založit demo

Internetbanking

Přihlásit se | Založit demo

Smartbanking

Stáhnout | Jak aktivovat

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR24,1144925,58051
USD20,9157322,18727
GBP28,1774929,89051
CHF25,6401227,19888
PLN5,641615,98459

Kompletní informace zde