Nejvstřícnější bankou je Fio banka
Podle výzkumů je jedním z rozhodujících faktorů pro posuzování a výběr banky její vstřícnost. Z výsledků pravidelného klientského ratingu Vstřícná banka vyplynulo, že Fio banka je nejvstřícnější bankou roku 2011 i 1.Q 2012.
Hodnocení ankety Vstřícná banka se sestává z hlasování uživatelů, hodnocení odborníků i poplatkové vstřícnosti. Fio banka razí strategii nulových poplatků za běžné služby, které jsou dostupné na 65 pobočkách v ČR. Pro klienty vyvíjí novinky, jakou byl například první Smartbanking uvedený na trh v ČR v minulém roce.
Od začátku roku 2012 nabídla Fio banka klientům nový design Internetbankingu, otevřela čtyři nové pobočky, zvýšila počet bankomatů na 100 a uspořádala již přes 50 bezplatných seminářů zdarma pro zájemce o investování.
Mohlo by vás zajímat:
- Kalkulačka poplatků - přesvědčte se, kolik ušetříte
- Jak začít investovat - podpora začátečníkům.
Nejnovější:
- Denní report - pátek 19.12.2025
- Americké indexy uzavírají kladně
- Americké indexy posilují
- Zvyšujeme cílovou cenu na akcie Kofola ze 410 Kč na 484 Kč, potvrzujeme doporučení "držet"
- Carnival Corp. reportovala za 4Q, očištěný zisk na akcii meziročně vzrostl a předčil očekávání
- Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
- Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
- Pražská burza plošně rostla
- Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.




