Nejvstřícnější bankou je Fio banka
Podle výzkumů je jedním z rozhodujících faktorů pro posuzování a výběr banky její vstřícnost. Z výsledků pravidelného klientského ratingu Vstřícná banka vyplynulo, že Fio banka je nejvstřícnější bankou roku 2011 i 1.Q 2012.
Hodnocení ankety Vstřícná banka se sestává z hlasování uživatelů, hodnocení odborníků i poplatkové vstřícnosti. Fio banka razí strategii nulových poplatků za běžné služby, které jsou dostupné na 65 pobočkách v ČR. Pro klienty vyvíjí novinky, jakou byl například první Smartbanking uvedený na trh v ČR v minulém roce.
Od začátku roku 2012 nabídla Fio banka klientům nový design Internetbankingu, otevřela čtyři nové pobočky, zvýšila počet bankomatů na 100 a uspořádala již přes 50 bezplatných seminářů zdarma pro zájemce o investování.
Mohlo by vás zajímat:
- Kalkulačka poplatků - přesvědčte se, kolik ušetříte
- Jak začít investovat - podpora začátečníkům.
Nejnovější:
- Akcie M2C první obchodní den posílily
- Americké indexy v úvodu smíšeně, reportovaly společnosti CarMax a Darden Restaurants
- Pražská burza přerušila sérii poklesů
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červnu dle předběžných dat na -15,3 b. při očekávání -14,9 b.
- USA: Index předstihových ukazatelů v květnu poklesl dle očekávání o 0,1 %
- Kroger reportoval za 1Q, společnost mírně zvýšila výhled celoročních porovnatelných tržeb
- USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu dosáhl v červnu -4,0 b.