Nejvstřícnější bankou je Fio banka
Podle výzkumů je jedním z rozhodujících faktorů pro posuzování a výběr banky její vstřícnost. Z výsledků pravidelného klientského ratingu Vstřícná banka vyplynulo, že Fio banka je nejvstřícnější bankou roku 2011 i 1.Q 2012.
Hodnocení ankety Vstřícná banka se sestává z hlasování uživatelů, hodnocení odborníků i poplatkové vstřícnosti. Fio banka razí strategii nulových poplatků za běžné služby, které jsou dostupné na 65 pobočkách v ČR. Pro klienty vyvíjí novinky, jakou byl například první Smartbanking uvedený na trh v ČR v minulém roce.
Od začátku roku 2012 nabídla Fio banka klientům nový design Internetbankingu, otevřela čtyři nové pobočky, zvýšila počet bankomatů na 100 a uspořádala již přes 50 bezplatných seminářů zdarma pro zájemce o investování.
Mohlo by vás zajímat:
- Kalkulačka poplatků - přesvědčte se, kolik ušetříte
- Jak začít investovat - podpora začátečníkům.
Nejnovější:
- Index DAX dnes posílil o 1,1 %
- USA: Zásoby plynu podle EIA k 1. srpnu vzrostly o 7 mld. kubických stop při očekávání 9 mld.
- USA: Velkoobchodní zásoby v červnu dle konečných dat vzrostly o 0,1 %
- Pražská burza opět na novém historickém rekordu
- Americké akcie posilují, výsledky oznámily Eli Lilly, WBD, Groupon, Occidental Petroleum a další
- WBD reportovalo výsledky za 2Q a ponechalo výhled segmentu streamingu
- Eli Lilly ve 2Q reportovala nad očekáváním, výsledky zastiňují data z testů tablety orforglipron