Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Vývoj cen komodit: Měď (+1,67 %), zemní plyn (-1,0 %) a ropa (-0,77 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,62
- USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 18. červenci vzrostl o 0,8 %
- Intuitive Surgical reportoval za 2Q, významný růst výnosů byl vyvážen výhledem očištěné hrubé marže
- Texas Instruments oznámil výsledky za 2Q nad očekáváním, výhled je podle analytiků opatrný
- SAP reportoval solidní čísla za 2Q, společnost zůstává obezřetná z důvodu makroekonomické situace
- Projekce hospodaření Moneta Money Bank za 2Q 2025
- Vývoj cen komodit: Měď (+0,91 %), zemní plyn (-0,64 %) a ropa (-0,28 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,62
- Frankfurtská burza v úvodu posiluje, výrazně se daří automobilkám