Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč
Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere.
„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.
Data za Internet budou dostupné během února.
Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.
Zdroj: Nielson Admosphere
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Projekce hospodaření Moneta Money Bank za 1Q 2024
- Valná hromada Monety dnes schválila návrh dividendy ve výši 9 Kč
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,74 %), měď (-1,6 %)
- Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,27
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v dubnu dle předběžných dat na 45,6 b
- Německá burza otevírá v zeleném, SAP reportuje zrychlení růstu cloudové divize
- Pražská burza otevírá růstově
- Německo: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v dubnu dle předběžných dat na 42,2 b.
- Asijské akcie uzavřely smíšeně
- Akciový výhled