Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu v roce 2015 vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč
Výdaje na televizní reklamu loni vzrostly o 14 % na 35,5 mld. Kč. Tuzemský reklamní trh (bez Internetu) vzrostl o 8 % na téměř 65 mld. Kč. Počet reklamnách spotů v TV vzrostl o 40 % na čtyři miliony.
Zdroj: ČTK
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- IBM s výsledky za 1Q oznámila akvizici společnost HashiCorp za celkovou cenu 6,4 mld. USD
- Vývoj měnových párů: PLN/CZK 5,832
- Vývoj cen komodit: Měď (+1,47 %), ropa (+0,45 %)
- Eurowag reportoval výsledky za 1Q, výnosy na organické bázi vzrostly o 10 %
- Meta s výsledky za 1Q oznámila zvýšení investic do umělé inteligence
- Německá burza při otevření odepisuje, výsledky reportoval Symrise a Deutsche Bank
- Pražská burza otevírá ve ztrátě, před trhem reportovala Moneta
- Akciový výhled
- Moneta Money Bank představila výsledky za 1Q 2024 a je na dobré cestě doručit celoroční cíl
- Asijské technologické akcie odepisovaly po neuspokojivém výhledu Mety