Úvod
>
Zpravodajství
>
Zprávy z burzy
>
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Výdaje na televizní reklamu v říjnu meziročně vzrostly o 13 %
Televizní reklama pokračuje v růstu (v říjnu meziročně +13 %), za prvních deset měsíců hrubé investice narostly o 3 mld. Kč oproti stejnému období loňského roku.
Hrubé investice do všech médiích za deset měsíců meziročně vzrostly o 5,3 %. Nejvíce se daří televizní reklamě, která roste o 13,94 %, a rádiu (+4,96 %). Ztrácí naopak tisk (-3,63 %) a sektor Out-of-home (-3,57 %).
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- V závěru týdne DAX připsal 1,39 %
- Photon Energy: Sadif Investment Analytics zvyšuje cílovou cenu na 7,012 PLN a doporučení na "hold"
- Pražská burza v závěru týdne posilovala
- Gazprom podal žalobu na ČEZ, ZSE a OMV
- USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v dubnu na 77,2 b.
- Společnost TMR zveřejnila pozvánku na valnou hromadu, která bude rozhodovat o úpisu nových akcií
- Wall Street v úvodu roste, před trhem reportovali ropní giganti Exxon, Chevron a Phillips 66
- Americké futures kontrakty na akciové indexy před otevřením burz v zeleném
- USA: Osobní příjem v březnu vzrostl o 0,5 % v souladu s očekáváním
- Intel za 1Q překonal odhady na úrovni očištěného zisku na akcii, zklamal ale výhledem