Infomail: fio@fio.cz


Otevřete si Fio osobní účet jednoduše a online

Zvolte způsob uzavření smlouvy

Elektronicky
Kurýrem
Poštou
Osobně na pobočce

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu jen číslo občanského průkazu, číslo mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

2. Zavolá vám kurýr a přinese smlouvu

Telefonát čekejte do 3 pracovních dní. Kurýrovi ukážete občanský průkaz a podepíšete smlouvu. Kurýr zároveň pro potřeby banky pořídí fotokopii vašeho průkazu. Doručení kurýrem je zdarma!

3. Aktivujete si Fio osobní účet

Obdržíte heslo do Internetbankingu, kde si aktivujete svůj účet a můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu 2 doklady totožnosti (OP + pas/ řidičský průkaz), číslo mobilu, e-mail, běžný účet vedený v jiné bance v ČR a pár dalších údajů.

2. Na danou adresu vám zašleme smluvní dokumentaci s číslem nového účtu

Tu pak odešlete podepsanou zpět na adresu Fio banky spolu s kopiemi 2 dokladů totožnosti a kopií výpisu svého běžného účtu vedeného v jiné bance v ČR.

3. Na svůj Fio osobní účet pošlete peníze ze svého stávajícího účtu u jiné banky v ČR

Tím aktivujete svůj nový účet, poštou obdržíte veškerou smluvní dokumentaci a v Internetbankingu můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu jen číslo občanského průkazu/pasu, mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

2. Obdržíte potvrzovací email

Vaše dokumenty jsou tímto připraveny k podpisu na vámi vybrané pobočce Fio banky.

3. Podepíšete smlouvu na pobočce

Váš Fio osobní účet je plně aktivován, v Internetbankingu můžete zažádat o platební kartu.

1. Vyplníte krátkou online žádost

Potřebujete k tomu 2 naskenované doklady totožnosti (občanský průkaz + pas / řidičský průkaz), číslo mobilu, e-mail, a naskenovaný doklad o vedení běžného účtu v jiné bance v ČR (např. výpis z účtu, smlouva o účtu, potvrzení o vedení účtu). V posledním kroku online žádosti vám zašleme SMS s autorizačním kódem, kterým žádost potvrdíte a zároveň autorizujete Rámcovou smlouvu.

2. Na e-mailovou adresu vám zašleme instrukce pro zaslání ověřovací platby

Ověřovací platba slouží k provedení identifikace klienta (dle požadavků zákona č. 253/2008 Sb.). Na svůj nový Fio osobní účet pošlete ověřovací platbu v libovolné výši ze svého stávajícího účtu u jiné banky v ČR. My vám následně na účet, z kterého jste platbu poslali, pošleme platbu 1 halíř s aktivačním kódem ve zprávě pro příjemce.

3. Na e-mailovou adresu vám zašleme jedinečný internetový odkaz pro přístup k aktivaci smlouvy

Přes internetový odkaz se přihlásíte do Průvodce aktivací smlouvy, kam vložíte aktivační kód. Vložením aktivačního kódu nabude Rámcová smlouva platnosti a účinnosti. Následně vám pošleme SMS o dokončení procesu založení účtu s heslem do Internetbankingu.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Předsmluvními informacemi a obchodními podmínkami, Rámcovou smlouvou, porozuměl/a jsem jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasím. Další informace a dokumenty ke službám Fio banky naleznete zde.

UPOZORNĚNÍ: Založení Fio osobního účtu (nikoliv účtu pro podnikání) online v měně CZK je možné pro tuzemské fyzické osoby, starší 18 let, svéprávné, kteří s Fio bankou dosud nemají žádný smluvní vztah. V ostatních případech nás, prosím, kontaktujte na nejbližší pobočce.

UPOZORNĚNÍ: Smlouva, kterou klient uzavírá online, obsahuje čestné prohlášení o statusu CRS a FATCA. Klient za účelem stanovení statusu CRS a FATCA uzavřením smlouvy výslovně čestně prohlašuje, že je výlučně rezidentem České republiky pro daňové účely a zároveň není občanem Spojených států amerických. Pokud by takové čestné prohlášení nebylo pravdivé, klient je povinen ukončit online uzavírání smlouvy; v takovém případě lze uzavřít smlouvu na pobočce banky. Za případné nepravdivé čestné prohlášení o statusu CRS a FATCA zodpovídá výlučně klient.


Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Další informace X