Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 9,5 %
Televizní reklama je nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za první tři čtvrtletí vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 2,5 mld. Kč.
Výdaje na televizní reklamu meziročně vzrostly o 9,5 % na 2,9 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech médiích meziročně vzrostl o 5 %. Dařilo se i dalším mediálních kanálů, poklesla pouze reklama v rádiu, o 2,46 %.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Deutsche Bank v hovoru po výsledcích za 1Q oznámila, že je v pozici diskutovat o zpětném odkupu akci
- Vývoj cen komodit: Měď (+1,79 %), pšenice (+1,02 %)
- Vývoj měnových párů: USD/CZK 23,46
- Ford v 1Q zvyšuje výrobu vozů se spalovacími motory na úkor těch s elektrickými
- Konferenční hovor Monety k výsledkům za 1Q: Potenciál pro výplatu nadbytečného kapitálu
- IBM s výsledky za 1Q oznámila akvizici společnost HashiCorp za celkovou cenu 6,4 mld. USD
- Vývoj měnových párů: PLN/CZK 5,832
- Vývoj cen komodit: Měď (+1,47 %), ropa (+0,45 %)
- Eurowag reportoval výsledky za 1Q, výnosy na organické bázi vzrostly o 10 %
- Meta s výsledky za 1Q oznámila zvýšení investic do umělé inteligence