Nova v létě prodala 45 % reklamních spotů, předstihla konkurenční Primu
Televizní skupina Nova, která patří mediální společnosti CME, zaznamenala úspěšné letní měsíce a prodala nejvíce reklamních spotů na českém trhu.
V cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla Nova 45% podíl, následovaná kanály skupiny Prima s 40% podílem. Trojka na trhu, TV Barrandov, získala 10% podíl. V cílové skupině 15 až 54 let dosáhla Nova dokonce 51% podílu. Televizní skupina Prima docílila 37% podíl, TV Barrandov 7% podíl.
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Nejnovější:
- Americké trhy otevírají smíšeně
- Procter & Gamble v 1Q zvýšil zisk zdražováním
- Americké futures v záporných hodnotách
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+0,99 %), ropa (-0,96 %)
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,37 %
- Výsledky Intuitive Surgical za 1Q překonaly očekávání analytiků
- Komerční banka: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 940 Kč se změnou doporučení na "hold"
- Netflix za první kvartál získal 9,33 milionu nových předplatitelů
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,62 %
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,36 %), kukuřice (+1,05 %)